Pimp MySelf

Szakállolaj és Wax teszt – Beardcity

2016. január 14. 13:53 - Szakállmetál

Nem hivatalosan régóta tesztelek már férfi kozmetikumokat, a szakállápolási termékekhez fűződ viszonyom sem új keletű, évek óta használok és rendelek külföldi termékeket. Hiszem, hogy az arcszőrzet ápolása ugyanúgy a napi rutin része kell, hogy legyen, mint például a fogmosás. Néhány hónapja itthon is elindult (szerencsére) a szakállakkal való foglalkozás, első körben a Beardcity cuccait vettem szemügyre.

A termékeket nem ajándékba kaptam – tehát elfogultság kizárt! Ez egy őszinte kritika, valós felhasználótól!

  1. Honlap, infók, satöbbi:

A Beardcity kivételesen okos honlappal és webshoppal már az első percben kivívta a figyelmemet, nagyjából nyitás óta szemeztem velük, végül megvártam a wax bevezetését a rendeléssel. Könnyen kezelhető, (még a hülye is tud rendelni tőlük, annyira okosan visznek végig a rendelési sorrenden) informatív, a blog tele van infóval. Aki szakállnövesztésre adja a fejét elég, ha ide navigál, és végig olvassa a bejegyzéseket – nem sok fehér folt marad utána. 12485877_225473271118539_5107936246631387282_o.jpg

  1. Kiszállítás, csomagolás:

Ha rászántad maga a rendelésre érdemes a csomagok közül választani, abban van wax,olaj és fésű is… Bár a Beard Sense nem biztos, hogy örül a szakállfésű konkurenciának azért azt lássuk be – ők egy más ár kategóriában mozognak. Ápoláshoz ez is tökéletes – bár én nem rendeltem tőlük.

Futárral szállítanak házhoz, 890-Ft, ez a szokásos ár, ennyibe kerül az online vásárlás. Pontosabban, ez webshophoz képest alacsonyabb a szokásosnál, aki online vásárol tudja, hogy általában 1000 forint fölött van a futár díja. Nade, a lényeg: a csomag két nap alatt ideért, helyes kis papír dobozban, jól nézett ki a grafika, guszta volt, és natúr. Korábban olvastam egy posztot náluk, hogy minden csomagolás natúr, újra felhasznált anyag, de ezt most nem találom – így nem mernék rá megesküdni…

Ezt rendeltem: Bearded Man Beard Oil  - Irish Moss és Bearded Man Wax Sandal Wood (ezt pedig a fodrász ellátóban szereztem)

  1. Termék minősége:

Fontos megjegyezni, hogy az olaj 10 milliliteres kiszerelésben érkezik, és külföldről. A Beardcity hazai vállalkozás, és külföldi, prémium termékekkel dolgozik – például a Bearded Man szakállápoló cuccaival.

Ennek megfelelően biztos kezek készítik, tökéletes anyagokból, ezek mind megtalálhatóak a termék leírásánál, ezzel nem húznám az időt.

Használatban nagyon kellemes, az illata férfias, de nem tolakodó, és ami fontos, nem érzem egész nap, csak amikor felkenem a szakállamra. Én így szeretem, szerintem nem jó, ha az ember egész nap parfüm illatban ücsörög…

Szóval az olajat reggel használom, napi rutinba illesztem be a szokásos módon.

Nézegess videót arról, hogy kell használni helyesen a szakállolajat: 

Sajnos a termék leírásánál nem találtam pontos összetevők listáját, csak azt, hogy magvakból sajtolt olajok – pedig engem érdekelne, hogy melyek azok, egészen pontosan mit kenek az arcomra.

Ez szerintem fontos. (A tévedés lehetőségét persze fenntartom, én nem találtam…)

Négy-öt cseppet használtam alkalmanként, kábé egy hónap alatt fogyott el. Az üveg aljára kicsit elfáradt az illat, sajnos lett egy kis kesernyés utóérzés – ez valószínűleg a természetes összetevők miatt van. A természetes anyagok tartósítószer nélkül elvesztik az erejüket – de hát ez ilyen, ezt tudtam előre.

A Wax-al kapcsolatban sem lehet semmi panaszom – bár nekem az illata kicsit erős. A bajuszra kenve sokkal intenzívebb az illata, mint az olajnak és tovább is marad meg. Persze van aki ezt szereti, én sokkal inkább hajlanék az illatmentes változatok felé, hiszen mégiscsak az orrom alatt van egész nap! Én nem szerettem, hogy elnyomott minden mást, így maradt az esti kimenőkre – arra viszont tökéletes.

Patent tartást biztosít a bajusznak, kemény, de nem ragad, tartósan formáz, nincs rá semmi panaszom – csak az erős illat. (Mondhatnád, hogy akkor a francnak használom…na ugye…)

10-diy-beard-oil-recipes.jpg

  1. Termékek ára:

Az olaj 10 milliliter és 3890-forintba kerül, ami szerintem prémium ár kategória. (Csak összehasonlítás képpen nézd meg a korábbi anyagot az itthon vásárolható készítményekről.) Nagyon bele lehet szeretni az illatába, ami indokolja a vásárlást, így a kéretlen tanácsom az, hogy menjetek a tutira, és próbáljátok ki, szagoljátok meg. Ha nem jön be az illat, lehet, hogy bánni fogjátok a pénzeteket – én az Irish Moss-t nagyon ajánlom, aki szereti a férfias, mégis kellemes illatokat. (Egyik hölgyismerősöm szerint olyan szexi tengerész illatom van tőle, és én ezzel rendben is vagyok!)

A Wax is 3890-forint, kicsit tovább tart, mint az olaj, más az állaga, kevesebbet használok belőle. Mivel ebből azonban kisebb a felhozatal (egyelőre) biztos, hogy a Beardcity-nek sok vásárlója, van, és ez a wax jó is.

Konklúzió:

A Beardcity nagyon jól időzítve kezdte el a külföldi termékek behozatalát, és tette hozzáférhetővé az egész országban. A Bearded Man termékek után most már kapható náluk Beardbase szakállsampon is, amit szintén tesztelni fogok! Abban is biztos vagyok, hogy sok szakállas lélegzett fel, hogy végre nálunk is lehet szakállápoló termékeket kapni. A termékek prémium kategóriásak – és az áruk is az. Ajánlom őket, érdemes tőlük rendelni, mint ahogy érdemes körülnézni más gyártóknál is itthon. (Jön a többi teszt is hamarosan.)

A lényeg az ápolt szakáll – amit a Bearded Man termékei jól hoznak!

Üdvözlettel, Pimp

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pimpmyself.blog.hu/api/trackback/id/tr268271810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása